Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije „Moj nalog“, sa desne strane ispod teksta „Novi korisnik“ birate opciju „Registrujte se putem mail-a“.
Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bih Vam dostavljala porudžbine, broj telefona, putem kog bih Vas kontaktirala za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije.
Nakon popunjavanja podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mailu otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na „Login“ dugme.
Ako ste već registrovani, nalogu pristupate klikom na opciju „Moj nalog“, gde u polja sa leve strane unosite Vašu e-mail adresu i lozinku koju ste naveli prilikom registracije.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije „Odjavite se“, koja se nalazi u istom segmentu kao i „Moj nalog“.
Ako ste zaboravili lozinku, potrebno je da kliknete na opciju „Zaboravili ste lozinku? “, koja se nalazi ispod polja za unos mail adrese i lozinke. Otvoriće Vam se polje za unos e-mail adrese na koju želite dobiti link za promenu lozinke. Nakon toga pratite uputstva koja ste dobili.
Online kupovina
Robu možete platiti gotovinski pouzećem, uplatnicom u banci ili pošti, platnom karticom u procesu kupovine na sajtu. Ukoliko plaćate uplatnicom, rok za uplatu je 24h od momenta kreiranja porudžbine. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate. Rok za isporuku je 3–5 radnih dana.
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanja putem uplatnice.
Sa desne strane artikla birate odgovarajuću veličinu, koju potvrđujete klikom na „Izaberite veličinu“, nakon toga klikom na opciju „Dodajte u korpu“ birate artikle koje želite kupiti.
Svi artikli koje ste dodali u korpu nalaze se u gornjem desnom uglu i pristupate im klikom na prepoznatljivu oznaku za korpu.
Artikle iz korpe brišete klikom na „x“ koji se nalazi sa desne strane cene artikla prikazanog u korpi.
Pri kupovini, adresu birate u drugom koraku. Kada uđete u korpu klikom na „Nastavite porudžbinu“ otvaraju se polja sa Vašim podacima, koje ste uneli pri registraciji i podacima koji se odnose na način slanja i plaćanja.
Ako ostavite označen checkbox kod „Pošaljite na gore navedenu adresu“, koji se nalazi na dnu Vaših podataka sa leve strane, određujete slanje na adresu koju ste naveli pri registraciji. Ako adresu želite promeniti, klikom u kvadratić isključujete opciju slanja na već navedenu adresu i otvaraju Vam se nova polja za unos podataka koje treba da popunite.
Sa desne strane obeležavate način slanja i plaćanja, tako što za plaćanje birate željenu opciju od 5 ponuđenih, a za način slanja opciju „Slanje kurirskom službom“.
Nakon popunjavanja Vaših podataka i određivanja načina slanja i plaćanja, prelazite na treći korak klikom na „Proverite Vaše podatke“, ako podaci nisu ispravni opcijom „back“ vraćate se na prethodni korak gde menjate podatke koji nisu odgovarajući. Ponovo birate opciju „Proverite vaše podatke“, označavate check box kod „Prihvatam uslove korišćenja i kupovine“ (OUK) i birate opciju „Poručite“. Nakon toga dobijate mejl sa potvrdom da je porudžbina prosleđena.
Ako niste dobili mejl sa potvrdom porudžbine prvo proverite da li ste u formularu za registraciju uneli ispravnu e-mail adresu. Ako je e-mail adresa tačna, proverite Junk ili Spam folder na svom mejl nalogu ili folder koji se odnosi na promocije. Ukoliko su i ti folderi prazni, kontaktirajte nas putem e-maila info@marijana.rs.
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine. Porudžbinu možete otkazati slanjem mejla na info@marijana.rs .
Porudžbinu možete otkazati slanjem mejla na info@marijana.rs pre dobijanja mejla sa potvrdom da je porudžbina upakovana i poslata. U suprotnom Vam ostaje opcija povrata artikla.
Poziv sa potvrdom porudžbine možete očekivati u roku od 1 do 2 dana od kreiranja porudžbine ne računajući vikend.
Status kupovine možete lako pratiti na Vašem nalogu. Pored evidentirane porudžbine na nalogu naznačeni su Vam statusi: porudžbina potvrđena, spakovana i spremna za slanje, preuzeo kurir.
Potvrda narudžbine (isto važi i za potvrdu o registraciji) automatski se generiše i takve poruke se često sortiraju u neželjenu poštu ili u Spam folder. Molimo Vas da proverite neželjenu poštu (odnosno Spam folder) i prebacite je u Vaše poštansko sanduče. Ako poruku sa potvrdom o narudžbi ne možete pronaći, kontaktirajte me na info@marijana.rs.
Ukoliko ste nakon poručivanja primili mejl od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko sam Vas kontaktirala, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.
U ovom slučaju, molimo Vas da me kontaktirate na info@marijana.rs, kako bih Vam brzo i adekvatno odgovorila na sva Vaša pitanja.
Način isporuke
Nakon što ste potvrdili porudžbinu, u najkraćem roku kontaktiraću Vas radi potvrde porudžbine i vaših podataka.
Period tokom kojeg ću Vas kontaktirati je 2–3 radna dana između 16 i 19 časova. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, kontaktiraću Vas najčešće početkom naredne nedelje u pomenutom periodu.
Od tog trenutka, rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem.
Za porudžbine čije se plaćanje vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 24h od trenutka kreiranja i potvrde porudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 dana.
Post Express će Vam pouzećem naplatiti i trošak isporuke. Troškovi isporuke obračunavaju se prema važećem cenovniku Post Express-a, a u zavisnosti od vrednosti i težine paketa.
Prodavac skreće pažnju na činjenicu da Kupac pri plaćanju pouzećem ima dodatni trošak na ime prenosa novca/otkupnine koji plaća Pošti Srbije odnosno kurirskoj službi.
Dostavu artikala možete očekivati u roku od 3 do 5 radnih dana od momenta potvrde porudžbine telefonskim putem ili imejlom. Dostava se vrši u periodu od 08h do 19h.
Dan pre dostave dobićete mejl sa obaveštenjem da će Vam porudžbina sutradan biti dostavljena. Zaposleni u kurirskoj službi će Vas na dan dostave kontaktirati kako bi potvrdili termin preuzimanja ili ćete dobiti obaveštenje putem sms-a. U slučaju da niste u mogućnosti da preuzmete artikal, artikal ostaje kod kurirske službe sa kojom dogovarate dostavu naredni dan. Ako Vas ne uspeju kontaktirati ili ne dogovorite sledeći termin, artikal će biti vraćen.
Pošiljke koje iz bilo kog razloga nisu uručene Kupcu, čuvaju se pet radnih dana od dana ostavljanja izveštaja o prispeću u pripadajućoj Pošti.
Novi model uručenja Post Express pošiljki – pošiljka čeka Vas u pošti čiju adresu navedete prilikom poručivanja.
Ukoliko niste u mogućnosti da čekate pošiljku na svojoj adresi, pošiljka će Vas u izabranoj pošti čekati pet radnih dana .
U skladu sa zahtevima i potrebama korisnika usluga Pošta Srbije pruža mogućnost da primalac, u dogovoru sa pošiljaocem, preuzme svoju pošiljku u izabranoj pošti u vreme koje mu odgovara. Pravilnim adresovanjem pošiljke obezbedićete njeno brzo i sigurno uručenje.
Detaljne informacije možete naći na linku.
Spisak poslovnica Pošte za isporuku Post Express pošiljki pogledajte ovde .
Da biste mogli da pratite svoje Post Express pošiljke, potreban Vam je broj pošiljke, koji možete videti na prijemnom obrascu Adresnici, a koji se sastoji od četiri slovna i devet numeričkih simbola npr. PE123456789RS. Klikom na dugme „Pronađi“ bićete preusmereni na sajt Pošte Srbije
Zamena, povrat i reklamacija
Pošto su proizvodi limitirani, komadno izrađeni prema raspoloživosti materijala i time unikatni, često u univerzalnim veličinama zamena nije moguća, već samo povrat novca i to u roku od 14 dana od dana prijema robe prema uslovima za povrat. (Popuniti obrazac Izjave o odustajanju od Ugovora – povrat artikla).
Povrat artikala možete izvršiti u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju povrata robu treba da vratite uz račun, sa popunjenim Obrascem izjave o odustajanju od Ugovora – povrat artikla. Roba treba da bude bez oštećenja i znakova da je korišćena ili nošena. U suprotnom nisam u obavezi da Vam vratim primljeni iznos kupoprodajne cene. Kada se utvrdi da na robi nema oštećenja ili drugih nedostataka, novac će Vam biti isplaćen na Vaš tekući račun.
Troškove povrata robe snosi kupac.
U slučaju reklamacije šaljete artikal sa popunjenim Obrascem za reklamaciju robe. Ako Prodavac uvaži reklamaciju, Kupac ima pravo da bira između dve opcije:
Otklanjanje nedostataka
Povrat novca*
Pošto su proizvodi limitirani, komadno izrađeni prema raspoloživosti materijala i time unikatni, često u univerzalnim veličinama zamena nije moguća, već je moguća opcija povrat novca i to u roku od 14 dana od dana prijema robe prema uslovima za povrat.
*U slučaju povrata robu treba da vratite uz račun, sa popunjenim Obrascem izjave o odustajanju od Ugovora – povrat artikla. Roba treba da bude bez oštećenja i znakova da je korišćena ili nošena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Vam vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Kada se utvrdi da na robi nema oštećenja ili drugih nedostataka, novac će Vam biti isplaćen u celosti na Vaš tekući račun.
Troškove vraćanja robe snosi Kupac.
Detaljnije informacije možete proveriti u Opštim uslovima korišćenja i kupovine (Poglavlje 5).
O artiklima
Klikom na opciju „Uputstvo za merenje“ ispod fotografija dobijate detaljno objašnjenje o merama koje se odnose na veličine.